Manueel Praktijk Assen

Een massage krijgen, is tijd nemen voor jezelf.

CrossLinq tape

Wat is het?

De CrossLinq tape is een tape welke met name wordt gebruikt op (lokale) pijnpunten, triggerpoints en acupunctuurpunten.
Bij de toepassing op pijnpunten kun je zelf eenvoudig de CrossLinq aanbrengen, echter voor toepassing op triggerpoints en acupunctuurpunten is specifieke kennis nodig. -hiervoor kun je bij mij een afspraak maken-

Hoe werkt het?

Ons lichaam is elektrostatisch geladen en staat door onze huid in verbinding met de buitenwereld. De huid is een complex orgaan, met duizenden receptoren. Hierdoor signaleren wij niet alleen wat er buiten het lichaam gebeurt; kou, warmte, druk, maar ook wat er innerlijk gebeurt; stress, nervositeit, angst. De huid reageert zichtbaar door roodheid, kippenvel, zweten etc. De huid is in staat om, d.m.v. de receptoren, diep in het lichaam een reactie te veroorzaken. CrossLinq zijn elektrostatisch geladen; de rastervormige tapes bevinden zich op releasepapier met een bepaalde coating. Zodra de CrossLinq van het releasepapier wordt afgehaald is deze elektrostatisch geladen. Bij ziekte of andere kwaaltjes is de positieve en negatieve lading van ons lichaam niet in balans. Zodra de CrossLinq op de juiste plek wordt aangebracht, brengt het, via de huid en receptoren, het lichaam weer in balans waardoor klachten en pijn verminderen

Voor de beste werking en om de CrossLinq eenvoudig aan te brengen, wordt een plastic pincet gebruikt, zodat de CrossLinq niet met de vingers in contact komt.

CrossLinq wordt o.a. gebruikt bij :

• Het mooier laten genezen van littekens.
  • Tinnitus (oorsuizen).
  • Triggerpoint bij fibromyalgie.
  • Spierspanning.
  • Activeren of sederen van meridianen.
  • Lymfeklierstations, ter bevordering van de lymfe      afvoer.
  • Pijnlijke bewegingsbeperkingen met pijn op 1      punt.
  • Overmatig zweten
  • Slapeloosheid

Maar is ook zeer nuttig bij vele andere klachten..

Ben je benieuwd of het ook jou kan helpen?

Neem dan contact op via het contactfomulier of stuur me een Whatt's App bericht 06-50236532

Tijdens een afspraak laat ik je zien waar en hoe je de tape het beste kan plakken. De rest van de pleisters uit het doosje + de pincet  krijg je mee naar huis.

De kosten voor het consult en de pleisters zijn €30,-

E-mailen